Barion Pixel

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek
Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák a SÁNTÁNÉ MARTON ERIKA
 (a továbbiakban: Szolgáltató) által www.szivarvanycipbolt.hu domain név alatt üzemeltetett webáruház felhasználási és a vásárlást szabályozó feltételeit.
Kérjük, hogy csak akkor használja webáruházunkat, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A szerződés nyelve : magyar
A vállalkozás kezdete: 1990.12.03.
 
A szolgáltató adatai
Név: SÁNTÁNÉ MARTON ERIKA
Cím: 6000, Kecskemét, Belsőnyír 94/b
adószám: 43835410-2-23 közösségi adószám: HU43835410
nyilvántartási szám: 3566163
Telefonszám: +36209339307
Weblap: www.szivarvanycipobolt.hu
E-mail: marton.erika01@gmail.com
 
 
Igénybe vehető szolgáltatások
www.szivarvanycipobolt.hu lábbelikkel, bőrdíszművel és kiegészítőkkel foglalkozó kiskereskedelmi üzlet, és webáruház, ahol lehetősége van a Felhasználónak megrendelni a webáruház oldalain megjelenített termékeket. A termékek mellett megjelenített ár a darab/pár árakat jelenti, ha az másképpen nincs feltüntetve, amelyek árai  tartalmazzák a 27%  ÁFÁ-t, azonban szállítási díjat nem.
A szállítási költség külön kerül feltüntetésre a megrendelés folyamán, mely azután megjelenik az elektronikus számlán is és automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. A webáruházban a kiválasztott szállítási módok szerint lehet átvenni a megrendelt termékeket. A csomagolásért külön díj nem kerül felszámolásra.
A webáruházon a termékekről megjelenített termékfotók színben és árnyalatban eltérhetnek a valóságtól. Ennek oka a fényképezőgéppel, illetve telefonnal készített képek és különböző monitorok, kijelzők színmegjelenítési módjai.
A webáruházat minden Felhasználó ingyenesen veheti igénybe.
A vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is.
 
Amennyiben nem biztos a megrendelendő cipő méretében, akkor hívja üzletünket telefonon nyitvatartási időben, mi szívesen segítünk ( lemérjük a belső talphosszat, csizma vádli bőséget.....stb) ,válaszolunk a felmerülő kérdésekre, hogy az ÖN LÁBÁRA  tökéletes cipőt kapja.
 
Sántáné Erika: 0620/9339307
 
A megrendelés lépései
 
1. A termék kosárba tétele
A termékeket a különböző kategóriák alatt van lehetőség kiválasztani és a „Kosárba” gomb megnyomásával a kosárba helyezni. Ezután a vásárlás tovább folytatható, vagy pedig véglegesíthető a megrendelés. 
A „Kívánságlistára teszem” gomb használatával a Felhasználói fiókban összegyűjthetők a kívánt termékek,  és kiegészítők. A gomb használata azonban nem jelenti a termék megvásárlását.
Az oldalon a Felhasználónak lehetősége van szűrésre ár és típus , méret szerint.
 
2. Kosár tartalma
A jobb felső sarokban a Kosár ikonra kattintva beléphetünk a kosár menübe, ahol módosíthatjuk a megrendelésünket: változtathatunk a darabszámon, törölhetünk a termékekből .
3. Az adatok megadása
Ennél a mezőnél kell megadni a Felhasználó nevét, a szállítási és számlázási adatokat, és itt lehet kiválasztani a fizetési módot is.
4. Adatbeviteli hibák javítása
Az oldalon szereplő „Vissza” gomb használatával lehetőség van az adatok módosítására (szállítási cím, számlázási cím, név, fizetési mód).
5. Rendelés elküldése
A Felhasználó csak abban az esetben tudja elküldeni a megrendelését, ha elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A rendelés elküldésével a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik.
6. Visszaigazolás
A rendelés leadása után, a megadott Felhasználói e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küld a rendszer a rendeléssel kapcsolatos összes adatról és információról.
 
A megrendelés visszaigazolása
Az elküldött és beérkezett rendelésekről a Szolgáltató legkésőbb 12 órán belül visszaigazoló e-mailt küld a Felhasználónak a távollevők között megkötött szerződés alapján, mely így válik érvényessé.
A visszaigazolás tartalmazza a szállítási és számlázási címet, a nevet, a rendelés összegét, a szállítási és fizetési módot. A visszaigazoló e-mail nem jelenti azonban automatikusan a megrendelés elfogadását.
Amennyiben ez a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg a Felhasználó által megadott e-mail fiókba, a Felhasználó mentesül az ajánlati vagy szerződéses kötelezettség alól, így nem lesz köteles megvásárolni a megrendelt tételeket.
Felhívjuk a figyelmét, hogy előfordulhat, hogy a levél a spam mappába kerül.
  
A megrendelés feldolgozása
A megrendeléseket a nap 0-24 órájában van lehetőség leadni. A beérkezett megrendeléseket a Szolgáltató munkanapokon dolgozza fel. A feldolgozási idő 09:00-18:00. A feldolgozási időn túl, a hétvégéken és a munkaszüneti napokon leadott megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.
A rendelésekről a fent már említett módon azonnal, de legkésőbb 12 órán belül e-mailt küld a Szolgáltató.
  
Szállítás
 A Felhasználó által választott fizetési és szállítási módtól függően, a megrendelt termékek legkésőbb a megrendeléstől számított harmadik munkanapon kerülnek átadásra a szállítást teljesítő cégnek. Banki utalásos fizetés esetén az áru és szolgáltatás ellenértékének bankszámlánkon történő jóváírás napjától.
Utánvétes rendelés esetén, a rendelés beérkezését követően 1 munkanapon belül  átadjuk a futárszolgálatnak kiszállításra 
 
A Szolgáltató lehetőséget biztosít házhoz  kiszállításra, csomagponton  történő átvételre  és személyes átvételre is.
 
A kiszállítást biztosító futárszolgálat adatai:
Név:  GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Cím: 2351 Alsónémedi
info@gls-hungary.com
Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat
Munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el.
Telefon: (+36 29) 886 700
Mobil: (+36 20) 890-0660*
 
Cégjegyzékszám:
13-09-111755
Adószám:
12369410-2-44
 
 Személyes csomagátvételi lehetőség az üzletben, SZIVÁRVÁNY CIPŐBOLT
6000, Kecskemét Izsáki út 2. 1/1 nyitvatartási időben
Tel.: +36209339307
 
 
Szállítási díjak:
20.000.- ft feletti rendelés esetén a szállítási költséget mi fizetjük.

Szállítási díjak Szállítás módjai  
Szállítás díja
 
GLS csomagszállítás házhoz utánvéttel: 2100- Ft/csomag,
előre utalással 1850.-Ft/csomag
GLS csomagpont utánvéttel: 1850 Ft/csomag,
előre utalással 1400.-ft/ csomag
 

Az adott megrendelésre vonatkozó pontos szállítási díjat a Szolgáltató a megrendelési folyamatban még a megrendelés leadása előtt, a “Szállítási mód” kiválasztása alatt minden esetben feltünteti.
 
 
Szállítási határidők
A szállítási határidő függ a rendelés leadásának időpontjától és a készlettől. A Szolgáltató a rendeléseket, a rendelés leadását követő első munkanapon kezdi el feldolgozni. Ezt követően legkésőbb a harmadik munkanapon kezdeményezi a kiszállítást.
 
A szállítást végző cég a csomag szállítási címére való eljuttatását, a címzett földrajzi helyének függvényében vállalja, így a szállítási idő rendelésenként változó, de általánosságban elmondható, hogy a szállító cég 1-2 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a címzettnek.
Személyes átvétel során a webáruházon keresztül rendelt termékek 2 munkanapos átvételi határidővel számolhatók. A nem átvett termékek törlődnek az átvételi előjegyzésből, ha azok nem voltak előre kifizetve.

Fizetési feltételek
 
Banki átutalás
A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát banki átutalással teljesíti a Szolgáltató felé. A vételár a Szolgáltató bankszámláján való jóváírás után minősül teljesítettnek, és ezt követően kerül feladásra a csomag a Felhasználónak. Átutalásnál a közleményben fel kell tünteti a megrendelés számát.
Bank neve: MBH Bank
Bankszámlaszám: 52000056-11032900
Kedvezményezett neve: SÁNTÁNÉ MARTON ERIKA
Közlemény: rendelés száma
 
Online vásárlás
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a Szolgáltatóhoz nem jutnak el. Az online bankkártyás fizetési szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. ügyfélszolgálat: https://www.barion.com/hu/ugyfelszolgalat/).

Számlázás
 A Szolgáltató a SZÁMLÁZZ.HU számlázó használatával elektronikus úton küldi el a számlát a megadott e-mail címre.
A megrendelt termékek tulajdonjoga a számla teljesítésével száll át a Felhasználóra.
 
Elállási jog
A Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.
Ha a Felhasználó élni kíván az elállási jogával, az Elállási Nyilatkozatot  és a vásárlást igazoló számlát köteles eljuttatni a Szolgáltató részére levélben vagy e-mailben. A Felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi Elállási Nyilatkozatát és a vásárlást igazoló számlát.
A Felhasználót az eredeti kiszállítás költsége és a termék visszajuttatásának költsége terheli.
A nem rendeltetésszerű használatból keletkező anyagi kár megtérítését joga van követelni a Szolgáltatónak a Felhasználótól.
A Szolgáltató a visszaküldött csomag beérkezésétől számított legkésőbb 14 napon belül köteles visszatéríteni a vételárat a Felhasználó felé.
A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja.
A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg a terméket vissza nem kapta vagy a Felhasználó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
A visszaküldendő árun tehát nem lehet:
  • szakadás
  • folt
  • piszok
  • más szennyeződés vagy rongálódás.
.
Az itt felsorolt, vagy ahhoz hasonló rendellenesség esetén (nem sértetlen állapotú termék) a Szolgáltató a termék átvételét követően jegyzőkönyvet vesz fel a látható rongálódásról.  Ebben az esetben a Felhasználó nem jogosult a termék árának és a szállítási költségnek a visszaigénylésére. Ha a Fogyasztó a Jegyzőkönyvben foglalt megállapítások részére email útján történő megküldését követő 5 munkanapon belül nem reagál, akkor panaszügyét véglegesen lezártnak tekintjük. A visszaküldött termék 3 hónap után megsemmisítésre kerül. Eltérő esetben a Szolgáltató a nem sértetlen állapotú terméket - Felhasználó írásbeli kérésre és költségére - a jegyzőkönyv felvételét és állapotrögzítést követően visszaküldi.
A Felhasználónak mindenképpen figyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítése a Felhasználót terheli.
A Szolgáltató a termék visszaérkezését és megvizsgálását követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, az esetleges jogszabályi felhatalmazáson alapuló levonásokkal.

Az elállás menete
Amennyiben a Felhasználó elállási jogával szeretne élni, azt megteheti az Elállási Nyilatkozat kitöltésével, melyet levélben, vagy a visszaküldött termékkel a csomagban, vagy e-mailben, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára visszaküld a Szolgáltató számára a vásárlást igazoló számlával együtt.
A Felhasználó a Szolgáltató felé elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jelezheti, a fent említett módokon.
Amennyiben a Felhasználó az Elállási Nyilatkozatot postai levél útján juttatja el a Szolgáltatóhoz, a levél postára juttatásának dátumát vesszük figyelembe. Postai úton történő küldés esetén ajánlott küldemény megjelölésével adja fel a levelet, hogy a feladás dátuma egyértelműen bizonyítható legyen.
A megrendelt terméket a Felhasználónak vissza kell juttatnia a cég kecskeméti telephelyére vagyis Szivárvány cipőbolt 6000 Kecskemét Izsáki út 2. 1/1. .a címre, postai levélként, csomagküldő futárszolgálat által, vagy személyesen. A visszaküldéssel kapcsolatos szállítási költségek a Felhasználót terhelik. Kérjük, hogy az elállási nyilatkozaton feltüntetett telefonszámot kövessék az elállási folyamat során, ugyanis MÁS telefonszámára irányuló nyitókódok esetén garanciát nem vállal az átvétel biztosítására.
Kérjük az Elállási formanyomtatványon feltüntetett telefonszámot és címet használják. Ellenkező esetben az esetleges csúszások miatt felelősséget nem vállalunk.
 
Az utánvéttel visszaküldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni.
A termék vételárát az elállást követően 14 napon belül a Felhasználóval történő egyeztetés alapján a Szolgáltató visszatéríti.
A Felhasználónak a Szolgáltatóval történő előzetes egyeztetést követően lehetősége van a terméket személyesen is visszavinni a kiválasztott üzletbe.
 
 
Mi a helyzet akkor, ha a személyes vagy online rendelést adószámmal ellátott számlára vásárolják? Fogyasztói szerződés csak vállalkozás és magánszemély között jöhet létre. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (III.26.) Kormány rendeletben foglaltakat a fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződésekre (fogyasztói szerződés) kell alkalmazni.

A fogyasztó és a vállalkozás fogalmát a Ptk. értelmező rendelkezései között találjuk.
8:1. § 
3. fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy;
4. vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

A Amennyiben a sebáruházban nem természetes személy, hanem egy vállalkozás, jogi személy köt szerződést vevői oldalon a termék vásárlására, úgy a fogyasztónak nem minősülő vevőt nem illeti meg a Kormány rendelet 20. §(1) bekezdésében foglalt - üzlethelyiségen kívűl kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén 14 napon belüli - indoklás nélküli elállási jog. Az csak a fogyasztót illeti meg.
 
Árucsere
Amennyiben a termék mérete nem megfelelő és a Felhasználó cserét kér, a cserélni kívánt termék visszaküldésének díja a Felhasználót terheli.
Ha nincs lehetőség a cserére (nincs méret, nincs raktári készlet), a felhasználó kérheti a pénzvisszatérítést.
Visszáru esetén, kérjük az elektronikusan kapott számlát kinyomtatva visszaküldeni a termékkel együtt és kérjük egyeztessen a Szolgáltatóval a megadott elérhetőségeken a csere megvalósíthatóságáról.
A visszaküldési cím: Szivárvány cipőbolt 6000 Kecskemét Izsáki út 2.1/1
 
Rendelés lemondása
 
A Felhasználónak lehetősége van a rendelés beérkezését követő munkanap reggel 9:00 óráig a rendelés lemondására e-mailben vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül.

Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - a Kellékszavatosság elnevezésű pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás
Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

Azonban a Szolgáltató az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá nem tartozó egyes termékek tekintetében a gyártó által biztosított és önként vállalt jótállást biztosíthat, melynek időtartama minden esetben a termék mellett feltüntetésre kerül.
 
 
Jogi nyilatkozat és jogérvényesítési lehetőségek

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért. Amennyiben jogsértés merül fel a Szolgáltató együttműködik az eljáró hatóságokkal a felderítés végett.
 
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerver esetleges meghibásodásából, a honlap tartalmának harmadik fél általi megváltoztatásából származó károkért.
 
A honlapot mindenki saját felelősségére használja. A rendszerben előforduló esetleges késedelemért, hibáért, az ebből adódó hiányos információ áramlásért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
 
A Felhasználók által a honlap használata során elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni. A közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
 
A Felhasználó felelőssége a honlapon az általa közzétett tartalmak kapcsán, hogy harmadik személyek jogait, valamint a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsen.
 
A jelen Általános Szerződési Feltételek alapján a Szolgáltató és Felhasználó között a létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó maga törli, vagy a Szolgáltató törli a Felhasználó regisztrációját.
 
A Szolgáltató a szerzői jog jogosultja a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve valamennyi elkészíttetett grafikát, képet, fotót és a honlap felületének elrendezését, ötleteket, megvalósításokat).
 
A jelen ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Felhasználónak a honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek a használatára, hasznosítására. A honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl, ezen szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel.
 
A honlapon található tartalomról, képi anyagokról az információkat csak linkelt hivatkozással és engedéllyel lehet felhasználni az interneten:
  • Jól látható módon, link formájában meg kell jelölni a forrást. A linknek a meghatározott tartalomra kell mutatnia.
  • A linkelő honlap nem keltheti azt a benyomást, hogy a Szolgáltató támogatja az adott oldalon kínált szolgáltatás vagy termék megvásárlását, kivéve, ha erről a Szolgáltatóval, előzetesen megkötött szerződésben másképpen rendelkezik.
  • A linkelő honlap nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést sértő tartalmat.
  • A linkelésre vonatkozó szabályok megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a weboldalra mutató link azonnali eltávolíttatására. Ezen felül jogosult arra is, hogy a jogsértéssel összefüggő és felmerült kárának megtérítését követelje.
  • Külön megállapodás nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület vagy adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy a meglévő adatokat felülírni.


Panaszügyintézés és jogérvényesítés

A Felhasználó a megvásárolt termékkel kapcsolatos kifogásait a Szolgáltató felé az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő levélben, e-mail üzenetben, vagy telefonon ügyfélszolgálati időben.
 
Elérhetőségek
 
Levelezési cím: 6000, Kecskemét Izsáki út 2.1/1
E-mail: marton.erika01@gmail.com
Telefon: +36209339307
 
A Szolgáltató a felhasználói kifogásokra legkésőbb két munkanapon belül válaszol. A Szolgáltató tájékoztatja a vásárlót a jogérvényesítés lehetséges módjairól, helyéről, valamint az arra irányuló határidőkről.
 
 
Egyéb rendelkezések
A Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.
 
Jelen ÁSZF elektronikus formában és kizárólag magyar nyelven kerül megkötésre.
 
Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató indoklás nélkül bármikor módosíthatja, erről a Felhasználót a honlapon keresztül értesíti. Kérjük, hogy rendszeresen tekintse meg az Általános Szerződési Feltételeket.
 
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztó és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
 
A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelések leadásával a Felhasználó elfogadja az ÁSZF tartalmát.
 
2021. november 6.
Elállási/Felmondási nyilatkozat
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
 
Címzett[1]:
 
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az  alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében[2]:
 
Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja[3]:
 
A fogyasztó(k) neve:
 
A fogyasztó(k) címe:
 
A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):
 
Kelt.:
 
    

 
[1] Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és - ha van - telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.
[2] Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése.
[3] A megfelelő jelölendő.
Elállási/Felmondási nyilatkozat
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
 
Címzett[1]:
 
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az  alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében[2]:
 
Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja[3]:
 
A fogyasztó(k) neve:
 
A fogyasztó(k) címe:
 
A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):
 
Kelt.: